Nakşibendi şeyhi Nazım Kıbrısi Papa'ya Ne Dedi - Nazım Kıbrısi ile Papa Buluştu

Katolik aleminin ruhani lideri Papa 16. Benedikt, üç günlük Kıbrıs Rum Kesimi ziyaretinin ikinci gününde, Nakşibendi şeyhi Nazım Kıbrısi ile bir araya geldi.


Vatikan sözcüsü Federico Lombardi’nin açıklamasına göre görüşme, Lefkoşa’yı bölen Yeşil Hat yakınlarındaki Fransisken kilisesinde, Papa’nın yöneteceği ayinden hemen önce gerçekleşti.
88 yaşındaki Şeyh, ayini başlatmaya hazırlanan Papa’ya, “Kusura bakmayın, çok yaşlıyım” dedi. Papa gülerek “Ben de yaşlıyım” cevabını verdi. Şeyh, Papa’ya oymalı bir baston ve 33 taneli bir tespih hediye ederken, “Benim için dua edin” ifadesini kullandı. Papa ise “Ben sizin için edeceğim, siz de benim için edin” diye yanıtladı. Lombardi, sohbeti, “kısa ama çok güzel” diye niteledi.
Plansız yapılan bu görüşmenin ardından Papa’nın bugün de Kıbrıslı Türklerin dini lideri sıfatıyla Müftü Yusuf Suiçmez ile görüşebileceği belirtiliyor.

Haber Kaygani: www.hurriyetim.com.tr

Comments

Popular posts from this blog

Kayserili Ünlü Şarkıcılar - Kayserili Ünlü Muzisyenler - Kayerili Ses Sanatçıları

Gerçek Karsambaç Nasıl Yapılır

Gerçek Karsambaç Nasıl Yapılır - Toroslar'da Karsambaç Keyfi Böyle Olur

Popular posts from this blog

Kayserili Ünlü Şarkıcılar - Kayserili Ünlü Muzisyenler - Kayerili Ses Sanatçıları

Doğu Roma İmparatorları Listesi 1 - Bizans İmparatorları