Burcu Güneş - Tamamdır - Burcu Güneş yeni şarkısı Tamamdır dinle - Tamamdır sözleri

Tamamdır Burcu Güneş yeni parcasi ve sozleri.

Bir tanem her daim hayatında kalma sözü versem
Tutabilir miyim? tutabilir miyim?
Seninle her durumda varolmayı istesem
Sona giden yollarda olabilir miyim? olabilir miyim?
Her durumda sınanmaya hazırım ben
Gücümü önce tanrıdan sonra gözlerinden aldım ben
Bu yüzden mutluyum, hayata minnettarım ben
Yanıltmaz umarım kalbimi seneler

Tamamdır, inanıyorum ben aşkıma
Üzmez o beni sarar beyaz beyaz pamuklara
Devamdır, ölene kadar senin bu kalp
Güveniyorum sana hadi al, al ona iyi bak

Comments

Popular posts from this blog

Kayserili Ünlü Şarkıcılar - Kayserili Ünlü Muzisyenler - Kayerili Ses Sanatçıları

Kekik Nasıl Ayıklanır ve Kurutulur

Gerçek Karsambaç Nasıl Yapılır

Gerçek Karsambaç Nasıl Yapılır - Toroslar'da Karsambaç Keyfi Böyle Olur

Popular posts from this blog

Kayserili Ünlü Şarkıcılar - Kayserili Ünlü Muzisyenler - Kayerili Ses Sanatçıları

Doğu Roma İmparatorları Listesi 1 - Bizans İmparatorları